Gmina Sulęcin ogłasza

nabór Oświadczeń do programu Granty PPGR – wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym

W ramach projektu uczniowie ze szkół podstawowych i średnich mogą otrzymać do osobistego użytku tablet, laptop lub komputer stacjonarny. Rodzaj sprzętu oraz forma przekazania sprzętu ustalona zostanie w późniejszym terminie.

Aby otrzymać wsparcie muszą być spełnione następujące warunki:

  • uczeń musi zamieszkiwać na terenie funkcjonowania zlikwidowanego Państwowego Gospodarstwa Rolnego (na terenie gminy Sulęcin funkcjonowały zlikwidowane PPGR);
  • krewny w linii prostej (np. ojciec, dziadek, pradziadek, matka, babcia, prababcia) musiał zamieszkiwać miejscowość lub gminę objętą PPGR i pracować w zlikwidowanym PGR.
  • uprawnionymi są uczniowie szkół podstawowych i ponadpodstawowych, którzy nie otrzymali na własność lub w drodze użyczenia, w dwóch ostatnich latach (2020 i 2021) komputera stacjonarnego lub przenośnego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych, lub nie otrzymali zwrotu kosztów lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.

Osoby zainteresowane uzyskaniem wsparcia w postaci sprzętu komputerowego proszone są o złożenie stosownych Oświadczeń w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie ul. Lipowa 18 (Biuro Obsługi Interesanta) w godzinach funkcjonowania Urzędu w nieprzekraczalnym terminie do 29.10.2021 r. do godziny 14.00. (liczy się data wpływu do Urzędu).

Złożone oświadczenia będą podstawą do ubiegania się Gminy o grant.

Formularze oświadczeń dostępne są w Urzędzie Miejskim w Sulęcinie w Biurze Obsługi Interesanta lub w pokoju nr 24 oraz na stronie gminy www.sulecin.pl  

 

Zalacznik nr 7-Wzor oswiadczenia rodzicaopiekuna prawnego - Pobierz Teraz

 

Zalacznik nr 8-Wzor oswiadczenia osoby skladajcej oswiadczenie we wlasnym imieniu dotyczy beneficjentow koncowych pobierajacych nauki w roku szkolnym 20212022 ktorzy ukonczyli 18 rok zycia - Pobierz Teraz